پلام

گیلان، رودسر، اشکورات، روستای پلام

پلام

گیلان، رودسر، اشکورات، روستای پلام

پلام

تقدیم به شهیدان گلزار پلام
*******************************
شهید سیروس آقاجانی
فرزند: آقاجان
تاریخ تولد: 1343/03/12
تاریخ شهادت: 1364/02/05
محل شهادت: مریوان
*******************************
شهید ایرج اکبری
فرزند: موسی
تاریخ تولد: 1345/03/15
تاریخ شهادت: 1367/04/04
محل شهادت: طلائیه اهواز

آخرین نظرات

کشف قدرت واقعی قانون جذب

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۲۶ ق.ظ

در نگاه اول، مفهوم اصلی که پشت قانون جذب قرار دارد به‌نظر فانتزی‌های بچه‌گانه‌ای از تحقق آرزوها است. چیزی را تصویرسازی می‌کنیم – و خوب! – سر راه‌مان سبز می‌شود.

هم‌سو کردن باورهای واقعی‌مان با تمایلاتمان مستلزم تلاش است. حتی شاید در درجه‌ی اول، آگاه شدن از باورهای‌مان نیازمند این باشد که روان‌پزشک خودمان باشیم و خودمان را معاینه کنیم. در چنین مواردی، چیزی که به‌دنبال‌اش هستیم افکاری است که در درجه‌ی اول مشکلات‌مان را ایجاد کرده‌اند.

پاداشی که از این فرآیند به‌دست می‌آورید آن‌قدر خوب است که ارزش کاری را که می‌کنید دارد. آیا دیدن ارتباط میان ایده‌های‌تان و محیط فیزیکی اطراف‌تان جالب نیست؟ آیا دانستن میزان تأثیرگذاری افکارتان در تغییر تصویر زندگی‌تان شما را قدرتمند نمی‌کند؟

یافتن قدرت واقعی تفکر می‌تواند تجربه‌ای بسیار رهایی‌بخش باشد. هرچه بیش‌تر و بیش‌تر ببینیم، اعتمادمان به قانون جذب بیش‌تر رشد می‌کند. بسیاری از آدم‌ها روز خود را با این فکر سپری می‌کنند که هر اتفاقی برای‌شان می‌افتد نتیجه‌ی شانس تصادفی است. آنها احساس می‌کنند که به میل جهان زنده‌اند.

در ذهن خود‌تان به‌دنبال پاسخی برای معماهای زندگی‌تان باشید. ماهیت اصلی قانون جذب این است. نهایتا، همیشه با انتخاب‌های حیاتی روبه‌رو خواهیم بود: یا می‌توانیم برای ناخوشنودی‌مان شرایط بیرونی را سرزنش کنیم و یا این‌که مسئولیت هر آن‌چه را برای‌مان رخ می‌دهد شخصا بپذیریم.

اگر تصمیم بگیریم شخصا مسئولیت را بپذیریم، آن‌گاه می‌توانیم با کار کردن روی افکار، احساسات و توهمات خیالی‌مان زندگی‌مان را تغییر دهیم. آیا صمیمیت و محبت بیش‌تری در زندگی‌تان می‌خواهید؟ در درون برای‌اش جا باز کنید. یک فضا ایجاد کنید. با آدم‌هایی روبه‌رو خواهیدشد که تجسم ویژگی‌هایی هستند که بر آنها تمرکز کرده‌اید. اصلا خوب نیست که، مثلا، عمدا بگویید، “یک همسر وفادار و قابل اعتماد می‌خواهم”، ولی مرتبا در مورد یک دختر/ پسر “بد” خیال‌پردازی کنید. تنها کاری که چنین عادات ذهنی انجام می‌دهند این است که پیام‌های ضد و نقیضی به جهان بیرون ارسال کنند. چنین شرایطی یک بن‌بست است، و تنهایی‌تان به قوت خود باقی خواهدماند.

تنها چیزی که می‌تواند بر سر راه‌مان قرار بگیرد، طرز فکر خودمان در مورد چیزهایی است که در زندگی می‌توانیم به‌دست بیاوریم. اگر از لحاظ اقتصادی در مضیقه هستید و درآمد بیش‌تری می‌خواهید، از خودتان بپرسید که آیا دلیلی وجود دارد که به‌دنبال درآمد بیش‌تر نباشید.

شاید به‌نظر مسخره بیاید، اما بسیاری از آدم‌ها باورهای ضد و نقیضی در مورد پول دارند. شاید فکر کنند پول کثیف، گناه‌آلود یا فساد انگیز باشد. شاید به چشم یک ابزار کنترل اجتماعی به آن بنگرند. چنین ایده‌هایی موانعی در تجربیات دنیای خارج‌مان ایجاد می‌کنند. یافتن سرچشمه‌ی موانع‌تان بر عهده‌ی خودتان است.

راه امنیت مالی این است که از درون احساس امنیت کنید. قانون جذب در تمام بخش‌های زندگی به‌این‌صورت کار می‌کند. هرچند وقتی شرایط‌‌مان با آن‌چه می‌خواهیم انجام دهیم، در تناقض است، این به‌نظر غیر ممکن می‌رسد؛ ولی مجبور هستیم این احساس را در درون‌مان ایجاد کنیم. این “واقعیت” در درجه‌ی اول توسط ما ایجاد شده است.

پلام دات آی آر  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">