پلام

گیلان، رودسر، اشکورات، روستای پلام

پلام

گیلان، رودسر، اشکورات، روستای پلام

پلام

تقدیم به شهیدان گلزار پلام
*******************************
شهید سیروس آقاجانی
فرزند: آقاجان
تاریخ تولد: 1343/03/12
تاریخ شهادت: 1364/02/05
محل شهادت: مریوان
*******************************
شهید ایرج اکبری
فرزند: موسی
تاریخ تولد: 1345/03/15
تاریخ شهادت: 1367/04/04
محل شهادت: طلائیه اهواز

آخرین نظرات

دانلود نرم افزار اندرویدی بیسفون

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۲۰ ب.ظ

نرم افزارهای زیادی این روزها برای ارتباط بین افراد در حوزه مجازی ابداع شده است که عملا صرف نظر از تمامی محاسن و معایب آن دائما در حال پیشرفت و تکامل هستند و روزی نیست که این دست برنامه های مجازی خدمت جدیدی به کاربران خود ارائه ندهند.
شاید از زمان فیلتر شدن برنامه ارتباطی ویچت هیچکس تصور نمی کرد تا این حد برنامه های مجازی ارتباطی بین ایرانیان دربرگیرندگی داشته باشد. به نحوی که هم اکنون فقط در نرم افزار وایبر (منتسب به یک شرکت اسراییلی) ده میلیون کاربر ایرانی سرگرم فعالیت هستند .
اما روزگار خوش برای این نرم افزار اسراییلی و واتس آپ (زاکلبرگ) و تلگرام (برادران روس) با خلق یک نرم افزار کارآمد در ایران بشدت به خطر افتاده است. به نحوی که روزانه تعدادی از این کاربران جذب نرم افزار ایرانی (بیسفون ) می شوند.
                                                                               بیسفون

بیسفون دارای تمامی خدمات دیگر برنامه های رقیب خارجی است و اگر چه هنوز در مرحله آزمون قرار دارد اما توانمندی خود را با ایجاد استیکر یا شکلک های بومی شده، تماس ارزان اینترنتی، درج کامل متن های بلند ،نشان داد.

بیسفون در ادامه تکامل خود چندی پیش تمامی کاربرانش را شگفت زده کرد و بخش اطلاع رسانی سایت های معتبر خبری، ورزشی، جراید، هنری، سیاسی و مذهبی  را به کاربرانش عرضه کرد و نشان داد که تا رسیدن به سر منزل توفیق راه دشواری در پیش ندارد.
بزرگترین امتیاز این نرم افزار ایرانی این است که کاربر را در محدوده اطلاع رسانی غیر معتبر افراد گروه و دیگر کاربران قرار نمی دهد و کاربر به راحتی این حصار تغذیه اجباری اطلاعات را شکسته و به اراده خود با هر سایت خبری، فرهنگی ، سیاسی و ... به صورت مستقیم ارتباط برقرار می کند و این در حالیست که دیگر نرم افزارهای ارتباطی خارجی از چنین مواهبی محروم محروم هستند.

 برای دانلود بیسفون می توانید به این لینک سر بزنید
بیسفون

 

پلام دات آی آر  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">